همه ي ما اهميت چاپ بنر را مي دانيم و ميدانيم که براي شناساندن کسب و کار خيلي عالي عمل مي کند. کمک مي کند پيام هاي خود را با مشتري ها ( مخاطبان) در ميان بگذاريد همچنين کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصوير مي کشد. اين نوع تبليغات يک پارچه سفيد در اختيار شما قرار مي دهد و شما با خلاقيت مي توانيد کاري انجام دهيد که مردم شما را دنبال کنند.


استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشي استاندارد است ولي گاها چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون از کسب و کار بيشتر سروصدا مي کند. ممکن است هزينه و ترس از اين که معروف نباشيد شما را از اين کار منصرف کند، ولي بدانيد که دنياي بيرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهي نماهاي کوچک مي توانيد از اين پتانسيل محيط بيرون استفاده کنيد.


ما در اين مقاله قصد داريم مهم ترين دلايل نصب بنر در محيط بيرون از کسب و کار و مزاياي آن را در سال 2018 به شما معرفي کنيم.


1 - شما با عموم مردم ارتباط برقرار مي کنيد و آن ها با شما تماس مي گيرند


بنرهايي که چاپ مي شوند معمولا در محل هايي مثل، ايستگاه اتوبوس، ايستگاه مترو، ايستگاه تاکسي و کنار بعضي ساختمان ها نصب مي کنند. اين نوع تبليغات کسب و کار شما را به صورت جدي در معرض ديد عموم قرار مي دهد. اما اين تنها مزيت آن نيست. چاپ بنر روي پارچه سفيد به شما فرصت خلاق بودن را مي دهد. چاپ خلاقانه نظر عموم مردم را جلب مي کند. باعث مي شود مردم درباره شما حرف بزنند؛ حتي کمک مي کند احساس خوبي نسبت به کالا و کسب و کار شما داشته باشند.


گفتني است استفاده از کيو آر کد (QR code) در طراحي بنر کمک مي کند مردم علاقه مند به صورت فوري اطلاعات بيشتري را نسبت به کسب و کار شما مطالعه کنند.


2 - به دنياي بيرون بگوييد که چه کاري انجام مي دهيد


معرفي خودتان به دنيا که شما چه کسي هستيد و چه کاري انجام مي دهيد برخي اوقات ممکن است سخت باشد. ديد مردم از بيرون به شما خيلي بيشتر از ديد آنها از داخل به شما (کسب و کارتان) است. تعداد خيلي زيادي از مشتري هاي بالقوه در محيط بيرون هستند که خيلي دوست دارند خدمات و کالاهاي شما را ببينند.


چگونه مي توانيد اين کار را انجام دهيد؟ خيلي ساده است؛ امسال به يک مرکز چاپ بنر مراجعه کنيد و ببينيد که کدام فرمت براي شما موثر است. با چاپ بنر وينيل مي توانيد تمام اطلاعات که مشتري هايتان مي خواهند در اختيارشان بگذاريد، حتي روشي موثر براي بيشتر جلوه دادن اطلاعات مهم مثل کالاي جديد و آفر تخفيف است.


اين کار مشتري را جلوي شما ترسيم مي کند. قبل از اين که آن ها وارد ملک شما بشوند، مي توانيد با آن ها صحبت کنيد.


بنرها، پوسترها و آگهي نما ها را مثل بازارياب هاي بي صدا و در عين حال پرسروصدا تصور کنيد. اجازه دهيد اين بازارياب هاي بي صدا، حرف شما را به دنياي بيرون داد بزنند.


3 - آگهي نماها ( نوعي بنر) خيلي روشن و شفاف پيام را مي رسانند


اگر مي خواهيد به توده هاي مردم پيام خود را برسانيد، يا مي خواهيد بنرهاي شما بيشتر ديده شوند، چاپ بنر (آگهي نما) و نصب آن چيزي است که شما به دنبال آن مي گرديد. بيلبورد ها يا آگهي نماها دقيقا زماني جلوي چشم مردم ظاهر مي شوند که هيچ چيزي غير از آن ها در نما نيست و خيلي روي مردم تاثير مي گذارند. وقتي که شما در ترافيک هستيد، وقتي که شما بيرون از مرکز خريد هستيد يا در خيابان منتظر دوستتان ايستاده ايد و خيلي از حالت هاي ديگر، ممکن است توجه شما را جلب کنند.


طراحي يک آگهي نما به صورت خلاقانه اگر خوب طراحي شده باشد، بي نظير عمل مي کند و يکي از شکل هاي قدرتمند تبليغات است.


4 - نکته ي کليدي تداوم در تبليغات است


تبليغات عالي ما را شکار مي کند. بروز بودن و زنده بودن خيلي عالي است، به همين سبب مشتري ها بايد شما را در دستان خود احساس کنند. اگر مي خواهيد در مورد شما (کسب و کارتان) صحبت کنند، بايد همه ي اين کارها را به شيوه جذابي انجام دهيد. چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون علاوه بر اين که هميشه در جلوي چشم مردم حضور دارد و بيشتر ديده مي شود، در خاطر ها هم بيشتر مي ماند.


منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

مبدل حرارتي Bruce زنان آگاه مسعودفايل Jennifer WwW.EsTeDaDYaB.parsiblog.com Chad Dave Larry faarhadB